Post by ibacstanudun on Feb 12, 2022 10:44:17 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Scary Teacher 3D ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Scary Teacher 3D IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ubegrenset hack av mynter ▞▞▞
▞▞▞ Scary Teacher 3D 2022 version ▞▞▞
🤟🤟🤟🤟🤟🤟❤
Scary Teacher 3D Simulator yepk
det er et ganske bra spill, men for seartiske ting du må betale for og det blir irriterende.
Scary Teacher 3D სიმულაცია gsve
Dette spillet er superkult 😎 og spennende, og jeg likte det så lenge jeg lekte med det, men det er dessverre veldig tregt og jeg er forelsket i det hele, selv om det blir veldig nervøs når hun Chase er deg! Uansett, jeg anbefaler det på det sterkeste, og det er flott uansett få det du vil ikke angre på det 😉 så få det!!.og ha det gøy.
Spillet er flott, men ikke mange nivåer jeg fullførte det på en dag og du ville ha flere nivåer må du betale😒
Det jeg hater med dette spillet er at når jeg mister energi, begynner jeg å gå så sakte og NÅR hun ser deg får hun deg raskt fordi når du mister energi. Men alt annet er så kult at jeg elsker dette spillet
Jeg betalte penger for å låse opp alle episodene og det begynte å feile, og neste dag gikk jeg for å spille det og det slettet det. Denne appen fungerer ikke 😡
nedlasting Extreme Car Driving Simulator .apk For Android. Extreme Car Driving Simulator ... nedlasting Scary Teacher 3D .apk For Android. Scary Teacher 3D.
Det er et flott spill, men det eneste dårlige med er at etter hvert nivå får jeg en massasje som sier at skummel lærer 3d dessverre har sluttet å fungere, prøv igjen senere så jeg må gå ut av appen og gå inn igjen bare for å gå til neste nivå det er derfor jeg ga deg 3 stjerner, fiks det og jeg vil gi deg fem stjerner
Det er sååå gøy😆😆😆❤
Jeg liker rett og slett ikke spillet fordi noen ganger beveger du deg ikke når du vil eller snur skjermen når du vil. Grafikken er dårlig til.
Jeg liker skøyerstreker
Fint spill, men ikke mange leveler
f u c k i n g mesarable spill. full pub. før var ikke noen pub. jeg er en youtuber jeg vil lage et videospill. Jeg måtte passere alle disse pubene. 10 pub ti får 3. oppdrag.5 min. den er veldig lang. hva er du. folk
det er et veldig interessant spill, men jeg har hatt denne tingen der læreren blokkerer alle inngangene til huset hvis jeg taper for mange ganger snart, og det blir umulig å fortsette å spille spillet, vennligst fiks
Verste spillet noensinne det vil ikke engang la meg åpne døren og annonsene vil ikke lastes uakseptabelt, det er en veldig dårlig skam jeg hater dette spillet og jeg vil alltid gjøre det
Braaaa
spillet er så bra, men det er virkelig skummelt, det er på en måte et besøk, men det eneste som er dårlig er at hun kunne se gjennom ting jeg var bak døren og hun åpnet døren og fikk meg fordi hun allerede visste at jeg var der til Jeg foretrakk at du kunne spille dette spillet, men det eneste som er dårlig er at jeg nettopp sa til ham at du håper du får en flott dag og sørg for å få dette spillet det er så kult og gi denne appen fem av fem, den er veldig bra og den er mer bedre fordi hvis du er redd person
Jeg elsker virkelig Scary Teacher 3D-spillet, men det eneste problemet er følsomheten og bevegelsestastene på bærbar PC. Annet enn det er det et veldig bra spill, og jeg foreslår at du bør spille dette!
Jeg hadde 30 stjerner, 1700 mynter. Jeg gikk tilbake til spillet og alle myntene og stjernene var borte
Kul app jeg liker den veldig godt, men jeg har det vanskelig med edderkoppspøk, det er for vanskelig å finne boken, jeg trodde det var den andre boken og jeg aner ikke hvor den virkelige boken er! VENNLIGST FJERN EDDERkoppspranken RUNDT, DEN ER BARE FOR VANSKELIG FOR MEG!
Kameraet er slått av på grunn av personlige årsaker og har svært få nivåer å spille. Oppdater flere nivåer gratis
Wrye i lier kommune på vei til Liertoppen JA jeg skal ikke ha de andre kan vi ta en kaffe kopp te når du kommer nedom og skal på jobb igjen med 5års dagen til 8.september og det samme til dere alle sammen og det går greit for meg å besøke 8. september og det samme til dere alle sammen og det går bra med
Upsetting Teacher 3D v5.16 (Mod Apk Cash) Historien handler om en genial jente og hennes verste ekstreme collegeinstruktør.
ok så min mening er viktig ikke sant? kay så uhm. Grunnen til at jeg gir dette spillet en 4/5 er fordi, for å være ærlig, burde de andre kapitlene ikke koste penger. det er bare min mening skjønt. men ja likevel.
Roblox - Overview - Google Play Store - Norway - Sensor Tower
Det var morsomt, bare litt laggy, jeg likte det, selv om det ikke var så bra multiplayer som aldri fungerte da jeg prøvde å spille det
Catch Tiles Magic Piano Game Mūzika gxf
OM KSSSs - Krisesentersekretariatet
Fany ende spugy
Dette spillet er morsomt, men jeg kan slette det fordi når jeg gjør oppgaven er jeg ovenpå og hun er ned trappene og når jeg er ferdig med det løper hun etter meg og det står at jeg mislyktes hvis det gjør siden, men vær så snill å fikse dette begynner det å bli veldig irriterende og jeg vil ikke spille det lenger.
Jeg oppdaterte appen, men fikk ikke med meg det nye kapittelet. Jeg avinstallerte og installerte på nytt og FORTSATT det nye kapittelet er ikke der. Nå viser den stadig at den trenger oppdatering, men hver gang jeg klikker på oppdater gjør den ingenting.!
Jeg elsker dette spillet, og nå som det andre kapittelet kom ut, elsker jeg det enda mer, det er ikke laggy som alle sier det er, og en youtuber som heter vennlig keyin liker det!!Flott jobb med grafikken også!!Det er også ganske mange få nivåer å spille offline når du kjeder deg er også glad fordi nå har du to karakterer å velge mellom!
Dette spillet er så morsomt selv om det er litt skummelt. Jeg håper alle forlater 5 stjerner. Jeg synes det er gøy fordi du blir jaget rundt og prøver å ikke bli tatt og jeg elsker spenningen. Jeg liker hvordan det er mange forskjellige nivåer og at jeg må finne rommene og utstyret jeg trenger. Alt i alt burde du virkelig prøve dette spillet, og jeg elsker å spille det. Det eneste jeg misliker er at energien min tar slutt så fort, men det er ikke en stor sak. Nyt spillet!
Gøy spill men du må betale for dei neste levelene
Det er et veldig morsomt spill og grafikken er fantastisk, men du må betale $0,99 for å få kapittel 3, og det er så ikke rettferdig, så jeg må alltid installere spillet på nytt for å spille igjen, men det er et veldig morsomt spill
Grafikken er veldig bra, men den eneste vanskelige delen med det er at huset er så stort at du ikke vet hvor læreren er og du vil ikke bli tatt av læreren
Jeg liker ikke dette spillet fordi på et av nivåene gjør du det rette, men ingenting skjer, så jeg anbefaler ikke at du får dette spillet. Det er bortkastet tid. Jeg brukte nesten to timer på et av nivåene som kalles smerte angrep
Scary Teacher 3D
Det er et bra spill og jeg har gitt to stjerner fordi det spiser mye penger og uten internett fungerer ikke butikken og så mange legger til
1 stjerne fordi... Først sparket det meg ut av spillet. Så jeg var litt sint. Og jeg beklager, men det virker som et morsomt spill. Lage det til ipads? Vennligst Ok bye, men hvis det er fikset med denne tingen, så 5 stjerner
Bra spill litt hakking og vanskelig å styre men det er gøy👍👍😁😁